Reprosuri

Din cada plina cu apa fierbinte o priveam intrigat, sezind pe vine, cum isi baga tot felul de furtunase ( care coborau din niste sticlute de plastic – agatate intr-un cui - pline cu lichide, mirosind puternic a otet ) in partile intime, ca sa se curete, cum aveam sa aflu mai tirziu, de sperma sau de alte alte murdarii fiziologice.

Dupa ce-si termina treaba intra peste mine, facind ca apa sa deverseze pe gresie. ”Nu-i prea frumos sa tragi cu ochiul, sa te insinuezi in intimitatea unei femei! imi reprosa ea, jucindu-se prin apa cu penisul meu. N-ai mai vazut o femeie spalindu-se?” Recunosc ca nu mai asistasem la un asemenea ritual, iar ea rise in hohote. „ De cum am pus mina pe el, zice, s-a facut tot mai mare! Lasa ca-l bag eu!”. Pina sa-mi dau acordul il si impinsese inauntru, departindu-si picioarele si asezindu-mi-le pe umeri. La fiecare miscare de translatie, apa ii ridica partea din fata a corpului in sus, insotita de un fojgait (clipocit) flasc, care parea sa n-o deranjeze deloc (fiind, probabil, obisnuita!).

Explodez in cele din urma, apucindu-i strins picioarele si tragind-o spre mine.” La dracu`, exclama ea transfigurata, cind va dati drumul parca inebuniti! M-a durut! Ti-am spus doar sa n-o bagi toata!”. Nu-i raspund, desi existase un precedent. Petrecut doar cu zece minute mai inainte.