Dimineata dand buzna la tigara in apartamentul vecinei

Am o vecina care s-a mutat langa apartamentul meu de curand. Detine un apartament frumos si curat si este o doamna ambitioasa si draguta. Pare destul de linistita si acest aspect mi-a placut din prima clipa. Este inca tanara doar cateva riduri ii strica chipul perfect si zambaret.Am dat intr-o dimineata buzna in apartamentul ei si am cerut o tigara. Mi-a oferit doua si m-a invitat la i cafea in bucataria ei. A fost o companie placuta si ne-am cunoscut mai bine in timp ce savuram din cafea si din tigara. Au fost cateva minute placute destul cat sa imi insenineze ziua, deoarece este o persoana simpatica, cu glume bune, de un umor fin. Ma bucur mereu dimineata cand raman fara tigari si pot servi o tigara mentolata din pachetul vecinei cu coafura scurta, moderna si par aramiu.